Search
Close this search box.
דף הבית » מדיניות משלוחים

מדיניות משלוחים

[ux_banner height="16%" height__sm="140%" height__md="75%" bg="4846" bg_overlay="rgba(0,0,0,.5)" bg_pos="100% 54%"] [text_box width="61" width__sm="83" width__md="81" padding="30px 0px 0px 0px" position_x="50" position_y="50"]

אספקה והובלת המוצר

 

[/text_box] [text_box position_x="50" position_y="100"] [gap height="18px"] [/text_box] [/ux_banner] [gap height="44px"] [ux_text font_size="1.1" line_height="2.15" text_align="right"]
  • בסטישוז תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר מכירות, תוך 6-19 ימי עסקים.
  • בסטישוז לא תהיה אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה ולא תהיה אחראית גם החזקה/ תשלום על יד המכס או עיכוב שנגרמה על ידי המכס. *ראה ערך תקופת נגיף קורונה- עיכובים עשויים לקחת 5-8 ימי עסקים נוספים* (משוער) . החברה גם לא תהיה אחראית מסיבות העומס בתקופת החגי מכירות.
  • משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע”י הלקוח בעת הרכישה, ואין באפשרות הלקוח לאסוף את המוצר מהחברה. מחיר המוצר כולל את עלות המשלוח.
[/ux_text]

קצת עלינו

חברת BESTIESHOES היא מותג אופנה המתמחה בייבוא מותגי אופנה הנחשבים ביותר בעולם.דואגים לייבא את הנעליים שמקבלים הכי הרבה תשומת לב, עם הסטייל הכי הורס שלא תשאיר מקום לאדישות, כדי שתרגישו הכי בולטים בשכונה, בקניון או בטיול פשוט עם הכלב. בסטישוז התחילה בייבוא של נעליים לפני 6 שנים וצברה 15000 לקוחות מרוצים חוזרים אשר הפכו כבר לבני בית.אנחנו צוות BESTIESHOES שמים דגש על שירות אדיב, זמין ואמין ככל הניתן. אנו שמים את הלקוח ורצונותיו בראש סדר העדיפויות.
בנוסף אנחנו עושים את מלוא המאמץ על מנת להעניק ללקוחותינו את המחירים הזולים בישראל.ועכשיו אחרי שהכרנו בקצרה אתם מוזמנים לבחור את הדגם המתאים לכם ואולי נזכה לראות אתכם שוב !!!

באהבה רבה ❤️
צוות BESTIESHOES

אנחנו ברשתות החברתיות

חפשו באתר

COPYRIGHT 2023 © BESTIESHOES.CO.IL