מדיניות החלפת המוצרים/ביטולים
[/text_box] [text_box position_x="50" position_y="100"] [gap height="18px"] [/text_box] [/ux_banner] [gap height="44px"] [ux_text font_size="1.1" line_height="2.15" text_align="right"]
> יינתן אפשרות רק להחלפת מוצרים שקיבלתם עד 14 ימים באמצעות פניה בעמוד האינסטגרם או בוואטסאפ (באחריות הלקוח לספק את המוצר עד 14 ימים מרגע קבלת המוצר). אם ברצונכם להחליף לזוג אחר/לשנות מידה, יש לעדכן את צוות בסטישוז באינסטגרם או בוואטסאפ ולאחר מכן פשוט לשלוח לנו את החבילה. לאחר קבלת המוצר נוציא לכם משלוח חדש בהקדם!
> במקרה שהחלפה אושרה – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החלפת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף הקופסא וכל הפריטים הנלווים. ניתן לבטל משלוח רק עד 24 שעות מרגע ההזמנה וכל עוד המשלוח לא יצא לדרך ונשלח. ( יש עמלת ביטול של 39 ש"ח+ עמלות סליקה)
> החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.
> עבור מוצרים משומשים לא תהיה אפשרות החלפה וזה יהיה כפוף לשיקול הנהלת החברה האם בוצע במוצר שימוש.
> אפשרות של החזרה וביטול עסקה יינתן רק במקרים חריגים וזה יהיה כפוף לשיקול הנהלת בסטישוז.(ליותר פרטים לגבי ביטול תיצרו איתנו קשר ונסביר) אם הביטול אושר יהיה עמלת ביטול על סך 84 ש"ח+ מע"מ על כל מוצר. ביטול
> לאחר ביצוע החלפת מוצר/מידה לא יהיה ניתן לקבל החזר כספי
[/ux_text]