נעלי נייקי ג’ורדן הטובות ביותר שכל אחד חייב להחזיק כדי לבנות את הסטייל המיוחד.

 אם אתה אספן סניקרס או סתם מחפש להתחיל את הקולקציה שלך, אין ספק שגרסאות הג’ורדן של נייקי יש מקום מיוחד בעולם הסניקרס.  במהלך השנים, נייקי הוציאה אינספור סגנונות במהדורה חדשה, חובבי נעלי ספורט צופים בשקיקה מה החברה מצפה להם בהמשך.  הנה כמה מהנעליים הטובות ביותר של נייקי ג’ורדן שכל נועלי הסניקרס צריכים להחזיק באוסף שלהם.

 Air Jordan 1 Retro High OG

 ה-Air Jordan 1 שיצאה בשנת 1985 היא הנעל שהתחילה את הכל.  הנעל האיקונית הזו עוצבה על ידי פיטר מור והיא הנעל שחותמה ראשונה על ידי מייקל ג’ורדן.  הנעל נאסרה בתחילה על ידי ה-NBA מכיוון שהיא לא עמדה במדיניות המדים של הליגה.  הפופולריות של הנעל הזו גדלה רק לאחר שמייקל ג’ורדן לבש אותן במשחק למרות האיסור, בעקבות כך נקנס ב-5,000 דולר עבור כל משחק שלבש אותן.  כיום, ה-Air Jordan 1 Retro High OG הוא פריט חובה עבור כל נועלי הסניקרס שרוצים להתחיל או להגדיל את האוסף שלהם.

Air Jordan 1 Low

ה-אייר ג’ורדן 1 נמוכות אלו נעלי ספורט נמוכות קלאסיות שמקורן בנעל הכדורסל האייקונית Air Jordan 1, שהושקה לראשונה בשנת 1985. היא מתהדרת בעיצוב מלוטש וישר, הכולל חלק עליון מעור או סינתטי, ריפוד Nike Air בסוליה,  והלוגו האייקוני של “כנפיים” על העקב.  מאז העיצוב האייקוני הראשון שלה בשנת 1985, נעל זו שוחררה בהרבה חזרות שונות, כולל עיצובים בשיתוף פעולה עם ספורטאים, מה שהופך אותה לאופציה מבוקשת מאוד עבור אוהבי נעלי ספורט.

אייר ג'ורדן 1 נמוך

Air Jordan 4 Retro

ה-אייר ג’ורדן 4 רטרו היא עוד נעל קלאסית שכל מחזיק סניקרס חייב לשמור

.  נעל זו עוצבה על ידי Tinker Hatfield והייתה האייר ג’ורדן הראשונה ששוחררה ברחבי העולם.  ה-Air Jordan 4 Retro מתאפיין בעיצוב ייחודי עם רשת על לוחות הצד ועינית כנף מפלסטיק המעניקה לנעל מראה ייחודי משאר נעלי הג’ורדן.

Air Jordan 4

ה-אייר ג’ורדן 4 היא נעל ספורט כדורסל איקונית שהייתה חביבת האוהדים מאז השקתה הראשונית ב-1989. Air Jordan 4 כוללת רשת פלסטיק ייחודית על לוחות הצד לנשימה וגם למשיכה ויזואלית.  יחידת האוויר הנראית לעין בסוליה מספקת ריפוד ותמיכה יוצאי דופן, בעוד שחלק העליון של העור החזק מוסיף עמידות וסטייל.  תיקון המילה “Flight” על הלשון בקדמת הנעל מוסיף נפח נוסף של אותנטיות לנעל הקלאסית הזו.

Air Jordan 1 Mid

 ה-אייר ג’ורדן 1 מיד היא גרסה עכשווית של נעל הכדורסל האגדית Air Jordan 1.  היא מתהדרת בצללית בינונית ומגיע עם חלק עליון מעור או סינטטי, ריפוד Nike Air בסוליה ולוגו “כנפיים” האייקוני בצד.  נעל ספורט זו היא רב תכליתית, מה שהופך אותה למתאימה הן למשחקי כדורסל והן ללבוש יומיומי.

נעלי אייר ג'ורדן 1 מיד

 סיכום

שורת נעלי נייקי ג’ורדן ייצרו כמה מהסניקרס האייקוניות והאהובות ביותר בתעשיית ההנעלה.  בין אם אתה אספן ותיק או רק מתחיל את הקולקציה שלך, הנעליים המפורטות כאן חיוניות לכל קולקציית הסניקרס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *