נשארים בקצב משחקי האופנה: נעלי אייר ג’ורדן 4 הטובות ביותר.

ה-Air Jordan 3 זכו להצלחה עצומה.  טינקר האטפילד, מעצב ההנעלה הנחשב זכה לקבל את הזכות בכך ששכנעה את מייקל ג’ורדן לעשות עסקה עם נייקי.  הטפילד המשיך לעבוד על סרט ההמשך של אייר ג’ורדן כדי לספק לצרכנים נעליים טובות יותר.  Air Jordan 4 הנעל המעוצבת עם ביצועים שעושים את העבודה מופיע כעת בסדרת הנעליים הפופולריות ביותר.  אפשר להיזכר בהיכרות הראשונית שלנו עם נעל זו ברגע האייקוני (The Shot) של מייקל ג’ורדן, שלבש אייר ג’ורדן 4 שחור/אדום בטורניר כדורסל.  תנו לנו לעשות לכם  רשימה מסודרת של נעלי AJ4 המומלצות ביותר.

AJ4- Military Black

ה-Military Black” 4″ היא אחת התוספות המעולות לקולקציית הסניקרס הקיימת.  ערכת הצבעים ניטרלית ומתאימה לכל בגד.  Military Blue 4s היו ההשראה לדגם הזה.  ניתן למצוא דמיון בסכמת הצבעים של הנעליים.  ההבדל העיקרי הוא שהשחור החליף את הגוון הכחול של הדגם הקודם.  ישנם גם לוחות Durabuck לכיסוי איזור הבוהן ואצבעות הרגל.  חוץ מזה, תוסף TPU מאפשר נוחות מירבית לספורטאים. בשל המראה המונוכרומטי של נעל זו, אפשר להתאים כל לבוש לנעל הנהדרת הזו.

 AJ4 infrared

אם אתם מחפשים זוג נעליים בסגנון רטרו, ה-4s אינפרא אדום יכול להיות הבחירה המושלמת עבורכם. תוכלו להבחין בנגיעת הוינטג’ בשילוב הצבעים. התצוגות משלבות צבעים מגוונים של אפור. בנוסף לגוונים שחורים ואדומים אשר נותנים מראה משופר לנעל.  החברה השתמשה בעור Durabuck עבור החלק העליון, אם כי העיצוב נותן תחושת דמוי זמש.  בשל סמלי ווי התחרה האדומים ניתן להבחין בקלות בין נעל AJ4 זו לבין נעליים דומות אחרות.

אייר ג'ורדן 4 רטרו אדום

AJ4 Zen Master

נייקי יצרה גישה נועזת לעיצוב הסניקרס האלו.  ניתן למצוא את הדפס הגל Amethyst על גפי הטקסטיל של הנעליים.  תכונות משמעותיות אחרות כוללות סוליות ביניים, רשת שחורה ושרוכים.  הצללית הכללית של הנעליים היא קלאסית ובעלת שילוב של גוונים כחולים, סגולים וורודים.  האייקון האדום של Jumpman והלשון השחורה הארוגה יצרו מראה ייחודי מסוגו כך שמקוריות לא חסרה כאן.  לשונית העקב שקופה ומציגה את הלוגו המורם.  הודות לסוליית הביניים של פוליאוריטן וריפוד טוב, תוכל להרגיש נוחות בלתי פוסקת.

AJ4 Midnight Navy

 נעל זו נראית כמעט כמו הגרסה המקורית של Military Blue AJ4 עם הדגשים כחולים יפים על העור הלבן. עם זאת, כדי ליצור את העיצוב המושלם המעצב שאב השראה מדגם אחר, White Cement 4s.  ניתן להבחין בלוחות שחורות ואפורות לאורך צידי הנעליים.  לסוליית הביניים הפוליאוריתן 2 גוונים שונים והיא מעוצבת בטכנולוגיית Air. לא סתם היא נמצאת ברשימת הנעליים הנמכרות ביותר.

AJ4 Teal

אם אתם רוצים זוג נעליים אלגנטיות במיוחד, אתם יכולים לבחור ב-Air Jordan 4 Teal.  העיצוב מציין את יום השנה ה-30 למותג מכיוון שהצללית דומה לגישת העיצוב המקורית של החברה. תוכלו לשים לה לעיניות סינתטיות, ללשוניות ולסוליה אחורית אשר גורמים לנעל לבלוט בשטח.

לסיכום, הצגנו לכם בקצרה כמה מהנעליים אשר מושכות את העין עם יכולות ביצועיות גבוהות מסדרת Air Jordan 4.  נעלי AJ4 זולות יותר מ-AJ1.  תוכלו לראות כיצד המעצב שיכלל את הטכנולוגיה כדי לספק מוצרים טובים יותר ב AJ4 לעומת AJ1. יתר על כן, הצרכנים לא צריכים להתמודד עם בעיות מידה ב- AJ4. בגלל זה תוכלו להשיג את הנעליים שיתאימו בול לרגל שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *